There was an error in this gadget

Thursday, April 28, 2011

Aku terjumpa kau la pagi tadi...

Hai Hajar..!!

Aku jumpa ko pagi tadi.. Maknanya ko pun tak pegi KL ker? Semalam ko kata hari ni kul 7.30am da nak gerak.. Tapi kenapa ko masuk ofis? Pastu siap bawakan aku roti gardenia coklat lagi.. Mulianya hati kau bawakan aku bekal..sayu hati...

Hehehh.. tapi ko tak tahu yang aku pun ada bawa roti gardenia jugak.. butterscotch.. Nyum nyum..


Kenapa ko tak pegi KL niy? Ko tak pegi sebab tak der geng ker? jangan la macam tu.. Kan aku da bagitau lain kali aku temankan ko ke KL.. Sekarang memang aku tengah sibuk sangat pasal audit..

No comments: