There was an error in this gadget

Wednesday, April 27, 2011

Maaflah Hajar aku tak dapat pegi..

Assalamualaikum..wbt..

Kat tempat kerja, aku ada sorang kawan bernama Siti Hajar Ahmad... Dia ni sama jawatan macam aku. Tapi dia kat sektor lain. Ntah macam mana aku boleh rapat pun tak tau.. Mungkin sebab tahun lepas, tugasan aku banyak berada di makmal.. jadi time lunch tu kadang2 kuar dgn dia.. Bukan sebab pegi makan tapi tido ker, makan kat pantri ke, main games kat komputer ke.. hehehh.. Dia suka nonton drama korea time lunch.. Cintan-cintun plak dia ni... Tapi aku pelik la.. dia kata tak de boyfren lagi.. Iskk... ntah2 dia rahsiakan dari aku.. Aku plak tak ada tanya hal peribadi. Dia citer aku dengar, dia tak citer pun dengar jugak.. tapi dia citer kisah lain larr.. tetap juga aku tak tau dia ada bopren atau tak.. Kang aku carikan kang..

Tahun ni kami berpisah dah.. Ko tetap kat situ..Aku pulak dapat ofis baru.. Tak jauh... Bangunan sebelah jer.. Bezanya dapat bilik.. huhu.. ko tak marah kan.. ;)

Huhh... Tadi Hajar call, ajak aku naik KL esok.. Pegi jam 7.30 pagi then balik petang.. Nanti sampai JB malam.. Dia ajak ke Pesta Buku kat PWTC.. Perghh.. Bunyi best.. Tapi aku minta maaflah Hajar... Aku tak dapat pergi.. aku nak buat Audit ISO ni.. Terkontang-kanting aku buat benda ni sorang2... Nasib Alia tak pegi Mersing macam yang lain.. Jadi aku mintak tolong dia kirakan instrumen2 bahan bukti untuk aku convert jumlah tu sama ada dalam bentuk graf atau nilai-nilai yang memudahkan aku untuk mengira peratusan bila menulis laporan.. Sebab benda tu yang melambatkan aku menyiapkan laporan audit segale..

Hajar, jangan marah yer.. nanti lain kali saya teman awak pergi ke pesta buku tahun depan.. Boleh yer...

Inilah dia... budak yang saya maksudkan... ;p

im sorry;
(; seha

3 comments:

Ctszz said...

hello!!!.. helooo.. testing suara 1 2 3

MisZzCtsZz said...

Akak.. kata nk update gambo.. mana ni.. letak gambo kter berdua lah

Seza said...

Alaa.. tak mau la Hajar.. Aku kan comot.. ;P