There was an error in this gadget

Monday, April 25, 2011

Owhh.. Audit ISO 9001:2008

Assalamualaikum wbt...


Busy.. busy... Selepas naik kerja ni.. kepala aku ligat berfikir itu ini.. sumanya sebab audit ISO yang akan datang..  tadi baru aku dapat tahu minggu depan ada pre-audit ISO.. Gilaaa... Kenapa tak bagi tahu aku awal2.. Dah la unit ni tak pernah kena audit.. Jadi segala bentuk pengurusan kerja seperti kehendak ISO tak ada.. Tak pernah dibuat.. Whattt??? How come they work without guideline huhh?! 

Aku ni orang baru kat sini.. (baru ker..hehh).. Betul, baru masuk 3 januari lepas.. pastu aku amik cuti.. lama la jugak.. Kelmarin baru naik kerja.. mana la aku tau yang diorang ni dulu kerja tak update segala.. Aku request manual kualiti file.. Memandangkan meja aku pun PC tak de, aku duk baca manual kualiti tu dulu.. dapatkan ilham dan gambaran apa nak dibuatnya dengan unit ni berkaitan ISO.. Belek punya belek.. baca punya baca.. yang aku faham ialah Unit ni mesti ada perkara berkaitan PK06 dan PK07.. ok.. paham dah... Mulakan..

Auditor,
(: seha

No comments: