Tuesday, May 31, 2011

Sampai ke hati awak..

Awak, sampai hati malam tadi awak tanya saya macam mana nak batalkan kelas sabtu ni. Awak tak nak balik rumah mak saya seberapa lama, saya sabar lagi. Tapi jangan batalkan kelas saya semata-mata awak nak balik rumah mak awak untuk hantar motor adik awak yang dah lama terperap kat rumah kita tu.. Saya tak kisah motor tu ada kat situ. Tapi kenapa tiba-tiba awak nak hantar balik sedangkan awak tahu kelas pertama saya bermula sabtu ni? Dua minggu lepas masa balik rumah mak awak kenapa tak nak bawa balik motor tu? Awak, jangan buat saya macam ni..
Wo shi seha :’(

1 comment:

MisZzCtsZz said...

sabo2.. tu semua dugaan dalam hidup.. bak lirik adinda kekanda..

"Walau kita janji sehidup semati, kita berlainan,
Kanda kutub utara,
Dinda kutub selatan,
Komunikasi, sikap toleransi, itu yang kita perlu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka"