Tuesday, May 24, 2011

I Love You.. wo xi huan ni.. watashiwa anata ga sukki dessu... saya sayang awak!!

Assalamualaikum wbt..

Tiba-tiba sekarang ni aku berada dalam mood sayang, rindu, keibuan, cinta dan satu perasaan macam lembut je rasanya.. Aku teringat pada Muhammad Ibraheem dan Umee Maysarah... Anak kecil yang comel dan baik. Sangat menghiburkan hati aku. Tak sabar rasanya nak balik rumah dan dakap mereka berdua. Nak cium pipi mereka kuat-kuat.. peluk kuat-kuat.. melayan mereka bermain.. berbual.. menyanyi.. berlari... dukung.. 


Ibra yang manja dan Umee yang suka beralah dengan Ibra.. So sweetttt.. ;p Kalau bab mandi, biasanya aku akan mandikan Ibra dulu barulah Umee. Kadang-kadang je mandikan Umee dulu.. Biasanya aku akan mandikan sorang2 sampai dia selesai pakai baju. Selepas mandikan mereka, tibalah masa yang sangat aku suka iaitu urutan kasih dan sayang seorang ibu. Gunakan minyak telon sapu pada bahagian perut dan baby oil pada seluruh badan. Siap aku nyanyikan mereka sebuah lagu yang sangat sesuai dinyanyikan ketika mengurut badan bayi.. Oh ye, kat bawah ni aku sertakan apa yang aku nyanyi.. Tajuk lagu ni Touch. Dinyanyikan oleh Juwita Suwito. Istimewa daripada Johnson's Baby.. Love it!

Touch Song by Juwita Suwito.
Composer & Producer: Steve L


Urut kepala seperti bersyampu
Dari dahi sampai tepi bibir
Urut lembut gusi sayangku
Belakang telinga urut ke dagu
Urut dada bak membuka buku
Bentuk hati I Love U Johnson’s Baby
Urut bahu silang menyilang
Kiri Kanan, Kanan Ke Kiri

Genggam tangan lembut turun ke jari
Naik semula ke lengan si Bayi
Usap telapak dan pusing jemari
Olek lengan ke bahu satu persatu
Urutkan pinggul ke jari kaki
Naik semula ke pinggul bayi
Perah lembut peha si manja
Olek kaki kanan ke kiri
Urut tumit ke hujung jari kaki
Genggam jemari I Love U Johnson’s Baby

Angkat kaki dan sorong ke perut
Dayung tangan ke bahagian perut
Gerak jari di bahagian pinggang
Tekap perut gesel kiri kanan
Urutkan I’s belah kiri perut
L terbalik dari kiri ke kanan
U terbalik kiri ke kanan
Ucap lembut Oh sayang I Love U
Tiarap bayi urut bahagian belakang
Usap dari leher sampai ke pinggul
Guna jari urutkan belakang
Usap badan Mama kan dakap
Siap sayang urut dari Mama
Sayang selalu I Love U Johnson’s Baby


Lots of Love:
Seha

No comments: