There was an error in this gadget

Wednesday, May 02, 2012

Air Mata

Tak pernah aku terfikir akan melihat air mata Jamilah sepanjang berkawan dengannya. Dia seorang yang tabah, ceria, lembut tapi tegas dan kadang-kadang garang selalu saja membuatkan aku boleh ketawa dengan gelagatnya.. Ntah yang mana satu sifat sebenar, aku tak boleh jangka.. Tapi aku suka sebab memang kelakar dan senang untuk berkawan dengannya.

Beberapa hari terakhir semasa dia di tempat kerja aku ni, aku lihat sudah banyak air mata yang dia buang.. Kulit gebu dan putih mulus kemerah-merahan itu membuatkan aku tak sampai hati nak ikut menangis. Aku banyakkan ketawa sampai dia cakap bila dia tengok aku, tak jadi nak menangis. Dia tak tahu kalau aku nangis, habis malu lah dia nak kawan dengan aku ni lagi.. HAhahaaa.. (ye ke..?)

Di sini aku letakkan wajah-wajah Jamilah dengan kawan seperjuangan..

 
 

Hmm.. Sakila, sudah sudah la.. Asyik gosok mata je.. Air mata tak jatuh pun... Intan yang nangis tadi pun dah boleh tolong pujuk kau.. Khikihkihhh..

4 comments:

kila82 said...

akk.... nsb baik letak kat blog..huhuhu...

kila82 said...

saya dh tak boleh nangis lah kak... mula2 mmg nak tergelak sebb suami kak jamilah ckp mcm nak p haji n umrah jer..hahahahh

Seza said...

HAhaaa.. itu part yang aku suka nak dengar.. pergi haji atau umrah.. Bila ko nak ke sana jadikan kenyataan?

Anonymous said...

huhuhu...sedih igt time ni..ade pertemuan ade perpisahan..(ila)