There was an error in this gadget

Tuesday, March 22, 2011

Suka kerrr..?

Kadang-kadang kita tak sedar apa yang kita buat sesuatu kat orang lain kita ingat orang tu suka tapi sebenarnya orang tak suka pun.. Perkara yang tak sedar ni la yang buat kita ingat kita ni jek yang betul..

Aku tau dia pun ada buat silap... tapi aku pendam dlm hati..sebab apa? sebab tak mahu jadi gaduh... lagi lagi bila dia yang salah tapi tak mahu ngaku salah.. apa yang aku buat? tumbuk dinding? jerit kuat kuat? keji dia dlm hati? Huishhh... hilang awet muda aku ni kang... Dulu kat sekolah agama, ustaz ada ajar... doa dlm hati supaya orang tu jadi baik dan menyesal atas perbuatannya.. Tapi aku suka diam aje... sampai hati aku pun jadi sakit..hahaaaa... tak tahan sangat aku keji je la dia dlm hati... doa? aku doa untuk dia setiap kali abis solat je.

Korang rasa berkat tak? heeee...

Gerammmnyerr...,
Seza.

No comments: